1. Ulm geheel in metaal, elegant en duurzaam
– romp, semi-monocoque in duraluminium
– trapeziumvormige vleugels in duraluminium met winglets van kunststof
– verzonken rivetten op de vleugels voor opimale aerodynamica
– anticorrosie behandeld
– elegante lijnen dankzij eindafwerking in kunststof
2. Robust onderstel
– met kunststof versterkt neuswielgeheel voor de beste stabiliteit aan de grond, alsook bij zijwind
– onderstel zeer geschikt ook voor morsige grasvelden
– voorwiel sterk gedempt voor gebruik op elk type vliegveld
3. Rotax motor 912 ULS (100PK)
– hoge betrouwbaarheid en optimale werking
– ruime inplanting van de motor met ruimte voor werkzaamheden
4. Comfortabele cockpit
– ruime cockpit –1,09m—riant en wijds
– regelbare, ergonomische zitjes, met hoofdsteun
– klimatisatie/verluchting afgestemd op zomer en winter
5. Panoramische dakkoepel schuift voorwaarts open
– optimaal veilig
– gemakkelijk te bedienen
– 360° zicht rondom
6. Vliegplezier
– extreem goed te besturen ULM, ook aan lage snelheden
– uitzonderlijk goede stabiliteit dankzij winglets en T-staartstuk en dankzij negatief selecteerbare flaps! dubbele besturing voor scholing
7. Optimale besturing op de grond
– differentiële hydraulische remmen
– voorwiel bestuurbaar middels richtingsroer
8. Prettig reisvliegtuig
– kruissnelheid: 210 km/u
– hoge autonomie (5 uur/90 ltr)
– grote bagageruimte tot 20 kg bagage
9. MTOW Frankrijk: 500/525 kg
– MTOW Tjechië en de VS: 600 kg
10. Manuele bouw toestel in kleine productieronde om te beantwoorden aan elke wens
– buitenaanzicht zoals gewenst
– grote keuzemogelijkheid avionica
– perfect, verzorgde afwerking